Welcome to my profile

Welcome to my profile

duminică, 25 ianuarie 2015

Minciuna sau Adevar

   Am revenit cu un alt  subiect. De data aceasta m-am inspirat din viata de zi cu zi si din persoanele care ma inconjoara, Sa începem!

Birdy- Skini Love

   Unul din lucruril pe care le urasc cel mai mult este minciuna.  Chiar daca abia am 17 ani,tot am dat de oameni care m-au ranit o groaza.De oameni care desi stiau ce parere am despre minciuni tot nu au ezitat in a ma minti.  Minciuna uneori este arma noastra impotriva oamenilor, dar oare toti o folosesc cum trebuie? Eu una consider ca aceasta trebuie folosita la lucruri marunte,gen..:cand faci o surpriza, sau ai spart ceva din greseala...Stiti cum se spune, "O minciună bine ticluită face mai mult decât un adevăr." Urasc oamenii care iti ascund adevarul si iti spun ca au facut-o pentru bine tau..Nimeni nu stie ce iti face tie bine si ce nu. De multe ori aceasta distruge prietenii, iubiri, casnicii,chiar si mii de vieti. "Minciuna, ca glontul, in apa se afunda."  Din cate filme am vazut sau carti citite, toti care au mintit au crezut ca protejeaza, dar cei mintiti nu au mai reusit sa aiba incredere in "mincinosi". Un exemplu bun ar fi cartea citita de mine, defapt doua. Amundoua au la baza minciuna. Prima, Casa blestemata de Mary Higgins Clark. Personajul principal a fost nevoita sa minta pentru a avea o viata normala, dar intr-un final, adevarul iese la iveala. Nu cu voia ei, ci de oamenii care nu suporta minciuna. A doua carte citita, Tacere de Becca Fitzpatrik, are la baza tot minciuna. Nora, personajul principal este mintita de prieteni si familie, asta ranind-o foarte tare, facand-o sa isi piarda increderea. Minciuna are si ea masura ei.
  Nu stiu daca este ceva interesant in ce scriu eu, dar incerc sa-mi arat opinia oricarui citeste asta. Parerea mea, adevarul trebuie sa fie mereu mai presus ca minciuna. Nu spun ca sunt o persoana sfanta care nu minte niciodata. Nu-i adevarat! Mint si eu, ca oricare copil, la fel ca orice om. Dar minciunile mele sunt legate de o surpriza facuta cuiva, o nota mica la scoala ( caci se intampla si dinacestea) sau mincuni legate despre mine, despre felul cum ma simt sau ce gândesc. Uneori iti doresti acel moment de singuratate, dar ca sa fi asat in pace trebuie sa te prefaci ca esti bine.
  Cautand pe net diferite citate, m-am uitat putin si la aceasta sectie. Am ales preferatele mele si le-am ”lipit” pe blogul meu.
  • Minciuna are picioare scurte.
  • Adevărul şi minciuna sunt duşmani neînduplecaţi.
  • Minciuna zboară ca glontele.
  • Minciuna umblă, dar nu înaintează.
  • Minciuna este ca o săritură de pe înălţimea acoperişului.
  • Cine ascunde adevărul, acela vinde minciuna.
Si acum si cateva imagini pe aceasta tema:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu